יו"ר המחנה הממלכתי: "לא לאפשר מתקפות על צה"ל"

אבי יעקב No Comments on יו"ר המחנה הממלכתי: "לא לאפשר מתקפות על צה"ל"

יו״ר המחנה הממלכתי גנץ בכנס המועמדים לבחירות לרשויות המקומיות על המתקפות כנגד הרמטכ״ל וקציני צה״ל: ״הרמטכ״ל הוא מטובי בנינו, מאמיצי לוחמינו. הקריאות נגדו זו פגיעה משמעותית בצה״ל. דורש מראש הממשלה לא לאפשר את המתקפות נגד קציני צה״ל, שמגיעות גם משרים בממשלה״

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ נאם הערב בכנס המועמדים לבחירות לרשויות המקומיות והתייחס בין השאר למתקפות כנגד הרמטכ״ל וקציני צה״ל.

מדבריו: ״אני מכיר את כל מפקדי צה״ל הבכירים, כולם היו בני, שירתו תחתי כשר הביטחון, אני מכיר את כל המטה הכללי, כמות ההתקופות שהם חוטפים עליהם היא בלתי קבילה. הרמטכ״ל, שהוא מטובי בנינו, מאמיצי לוחמינו, מתארים אותו בתיאורים שאני אפילו לא רוצה לחזור עליהם ובעיני זה חמור ביותר וזו פגיעה מאוד משמעותית".

"בדיוק כמו שאנחנו במחנה הממלכתי קוראים לאנשים להמשיך לשרת ולהתנדב, ולהשאיר את המערכת הצבאית מחוץ לוויכוח הפוליטי, אנחנו גם דורשים מראש הממשלה לא לאפשר את המתקפות נגדה, וזה לא רק ״הבן של״ שמרשה לעצמו לתקוף בטוויטר, אלא זה מגיע גם מצד שרים בממשלת ישראל שתוקפים את המערכות שהם עצמם אמונים עליהם והפגיעה בצה״ל היא חמורה מאוד".

לדברי גנץ, "טוב היה עושה ראש הממשלה, אם היה מבין את המצב ועוצר את תהליך החקיקה והפגיעה בצבא, ומתמקד בביטחון ובניית הצבא והצרכים הביטחוניים. בין אם זה מול איראן או מול מקומות אחרים".



0 תגובות